2.17.94.1, 2019-07-05 00:05:51

Dažnai užduodami klausimai apie išankstinį užsakymą

1. Išankstinė rezervacija

Kodėl išankstinė rezervacija nebegalima?
Šiuo metu visi galimi automobiliai yra rezervuoti, todėl išankstinė rezervacija šiuo metu negalima.

Ar galima tikėtis, kad išankstinė rezervacija vėl bus galima? 
Taip, jei bus atšaukta kuri nors rezervacija. Jei norite tai sužinoti pirmieji, nurodykite savo el. pašto adresą, ir mes jums pranešime, jei išankstinė rezervacija vėl bus galima. Toliau prie ID. aprašo yra laukelis – jame nurodykite savo el. pašto adresą.

Pavėlavau iš anksto rezervuoti. Kada vėl galėsiu užsakyti ID.3?
Kita galimybė iš Volkswagen atstovų iš anksto užsisakyti ID.3 (serijiniai modeliai) bus suteikta šių metų lapkritį. Smulkesnės informacijos bus vėliau. Jei norite apie tai sužinoti pirmieji, užsiprenumeruokite ID. el. naujienas ir gaukite jas el. paštu.

Kas yra išankstinė rezervacija?
Išankstinė rezervacija yra išskirtinė galimybė rezervuoti naują Volkswagen elektromobilį ID.3 tam, kad galėtumėte jį gauti anksčiau nei kiti. Modelio pristatymas vyks šių metų rugpjūtį. Išankstinei rezervacijai skirtų automobilių skaičius ribotas. Rezervacija vyksta interneto svetainėje id.volkswagen.lt, rezervacijos mokestis – 1 000 € – jums bus grąžintas tuomet, jei atšauksite rezervaciją ar nuspręsite neužsisakyti automobilio.

Kokie yra išankstinės rezervacijos privalumai?
Išankstinė rezervacija jums suteikia ne tik išskirtinę galimybę vieniems pirmųjų Europoje užsisakyti ID. vos tik tai bus įmanoma, bet ir įsigyti riboto skaičiaus specialios serijos ID.3 „1ST Special Edition“ modelį, kuris bus siūlomas tik išankstinę rezervaciją pasirinkusiems klientams. Jei vis dėlto persigalvosite, rezervacijos atšaukimas yra labai paprastas ir greitas, be to, visą rezervacijos mokestį atgausite. 

Ar mano išankstinė rezervacija yra kaip nors susijusi su pirkimo sutartimi?
Ne. Išankstinė rezervacija nėra niekaip susijusi su pirkimo sutartimi. Išankstinė rezervacija suteikia išskirtinę galimybę iš anksto užsisakyti specialios serijos modelį ID.3 „1ST Special Edition“ anksčiau nei kitiems iš savo Volkswagen atstovo. Tam, kad užsakytumėte automobilį ir sudarytumėte pirkimo sutartį, turėsite apsilankyti pas savo pasirinktą Volkswagen atstovą ir susitarti dėl automobilio komplektacijos.  

Kaip galiu atlikti išankstinę ID.3 „1ST Special Edition“ rezervaciją?
Norėdami atlikti išankstinę rezervaciją apsilankykite interneto svetainėje id.volkswagen.lt. Jums reikės pasirinkti Volkswagen atstovą, įvesti savo kontaktinę informaciją, sutikti su išankstinės rezervacijos sąlygomis ir sumokėti 1 000 € rezervacijos mokestį Visa, Visa Electron, Mastercard kortelėmis ar naudojantis „PayPal“ mokėjimo sistema. Po sėkmingos rezervacijos gausite patvirtinimo el. laišką su unikaliu rezervacijos kodu, kurį reikės parodyti savo Volkswagen atstovui tam, kad iš anksto užsisakytumėte ID. Nesijaudinkite, grąžinsime visą jūsų rezervacijos mokestį – jis nėra susijęs su pirkimo sutartimi. Smulkesnės informacijos apie rezervacijos sąlygas rasite čia: „Rezervavimo taisyklės“.

Ar galiu atšaukti savo rezervaciją? 
Taip. Bet kada, kol su Volkswagen atstovu nėra sudaryta pirkimo sutartis. Grąžinsime visą rezervacijos mokestį. Atšaukti rezervaciją galite greitai ir patogiai šioje interneto svetainėje, taip pat atidarę nuorodą „Atšaukti rezervaciją patvirtinimo el. laiške“.

Kada galėsiu užsakyti automobilį?
Jūsų modelio ID.3 „1ST Special Edition“ užsakymo priėmimas bus prieinamas nuo šių metų rugsėjo iki lapkričio. Jūs laiku gausite kvietimą el. paštu, ir Volkswagen atstovas su jumis asmeniškai susisieks.

Ar galiu atlikti rezervaciją savo įmonei?
Taip. Rezervaciją galima atlikti ir įmonei. Jūs galite nurodyti įmonės rekvizitus ir atsiskaityti įmonės mokėjimo kortele ar per „PayPal“ sąskaitą.

Kiek automobilių galiu rezervuoti?
Galite rezervuoti ne daugiau kaip vieną ID.3 „1ST Special Edition“. Mes, oficialus Volkswagen importuotojas Lietuvoje, turime teisę atšaukti rezervaciją, atliktą perpardavinėjimo tikslais.

Kas yra rezervacijos kodas?
Rezervacijos kodą gausite el. paštu kartu su rezervacijos patvirtinimu. Rezervacijos kodas yra unikalus ir sukurtas tik jums. Jis garantuoja išskirtinę galimybę atlikti išankstinę modelio ID.3 „1ST Special Edition“ rezervaciją iš pasirinkto Volkswagen atstovo, vos tik tai bus įmanoma. Prašome saugoti šį kodą. Jį turėsite pateikti konsultantui, kai užsakysite automobilį ir sudarysite pirkimo sutartį su Volkswagen atstovu.

Kas yra išankstinis užsakymas?
Išankstinis užsakymas yra naujo automobilio užsakymas iš Volkswagen atstovo prieš oficialų modelio pristatymą Lietuvoje, todėl išankstinio užsakymo metu modelis nėra prieinamas apžiūrėti ar išbandyti automobilių salonuose. Į išankstinę rezervaciją įeina pirkimo sutarties sudarymas su jūsų pasirinktu Volkswagen atstovu. Išankstinis užsakymas garantuoja, kad būsite vienas pirmųjų naujojo modelio savininkų savo šalyje.

2. Rezervacijos apmokėjimas

Koks yra rezervacijos mokestis ir kaip galiu jį sumokėti? 
1 000 € rezervacijos mokestį galite apmokėti Visa, Visa Electron, Mastercard kortele ar „PayPal“ sistemoje.

Kas nutiks su rezervacijos mokesčiu, jei užsakysiu automobilį?
Rezervacijos mokestis bus pervestas atgal į jūsų sąskaitą ar „PayPal“ sistemą.

Per kiek laiko atgausiu rezervacijos mokestį?
Rezervacijos mokestis grąžinamas per 5 darbo dienas. Jei dėl kokių nors priežasčių nepavyks grąžinti mokesčio, mes, Volkswagen importuotojas, su jumis susisieksime ir susitarsime dėl kito pinigų grąžinimo būdo.

Mano pasirinktas mokėjimo būdas nepriimtas arba negalimas. Ką daryti?
Pirmiausia patikrinkite savo mokėjimo kortelės dienos limitą. Jei limitas neviršytas, pabandykite atlikti mokėjimą kitu būdu, kita kortele ar tiesiog vėliau. 

Ar rezervacijos mokestį galiu panaudoti kitiems produktams ar dovanų kortelėms?
Deja, rezervacijos mokestis negali būti panaudotas atsiskaityti už kitus Volkswagen produktus ar paslaugas.

Kur laikomas rezervacijos mokestis?
Rezervacijos mokestį saugo Volkswagen importuotojas Latvijoje, Moller Baltic Import SE, Duntes g. 3, Ryga, LV-1013. 

3. Rezervacijos atšaukimas            

Noriu atšaukti rezervaciją, ką daryti?
Atšaukti rezervaciją galite bet kuriuo metu, jei tik nesate užsisakę automobilio iš Volkswagen atstovo ir pasirašę pirkimo sutarties. Atšaukti rezervaciją galite greitai ir patogiai šioje interneto svetainėje, taip pat atidarę nuorodą „Atšaukti rezervaciją patvirtinimo el. laiške“.

Atšaukti rezervaciją

Ar atgausiu rezervacijos mokestį? 
Taip, visą. Nepriklausomai nuo to, ar nuspręsite užsisakyti automobilį ir sudaryti pirkimo sutartį su Volkswagen atstovu, ar ne. Rezervacijos mokestis yra būtinas tam, kad užtikrintume išskirtinę galimybę iš anksto užsisakyti ir gauti ID. 

Per kiek laiko atgausiu rezervacijos mokestį?
Rezervacijos mokestį grąžinsime taip: jei užsisakysite ID.3 „1ST Special Edition“ iš atstovo – per 5 darbo dienas, jei atšauksite rezervaciją – per 5 darbo dienas, jei nebūsite užsisakę ID. ir atšaukę rezervacijos, taip pat bet kuriuo kitu atveju – per 14 darbo dienų po oficialios ID. serijinio modelio išankstinio pardavimo pradžios.

Ar bus grąžinti pinigai, jei pamiršiu atšaukti rezervaciją?
Taip. Atšaukdami rezervaciją jokiu atveju neprarasite savo sumokėto rezervacijos mokesčio. Net jei persigalvosite, tačiau pamiršite atšaukti rezervaciją, mes jums grąžinsime pinigus – tai įvyks ne vėliau kaip per 14 darbo dienų nuo oficialios Volkswagen atstovų ID. serijinio modelio išankstinio pardavimo pradžios. Atšaukę rezervaciją nebeturėsite išskirtinės galimybės užsisakyti specialios serijos modelio ID.3 „1ST Special Edition“ ir tapti vienu pirmųjų ID. savininkų Europoje.

Kaip bus grąžintas rezervacijos mokestis?
Rezervacijos mokestis bus grąžintas automatiškai į jūsų sąskaitą, kurią naudojote apmokėti rezervaciją.

Ar, be rezervacijos mokesčio, turiu sumokėti ir atšaukimo ar kitą papildomą mokestį?
Ne. Jokių papildomų mokesčių nėra. Jūs sumokėsite 1 000 €, ir mes grąžinsime 1 000 €.

4. Automobilio gavimas          

Ar pats galiu pasirinkti pristatymo datą?
Iš dalies. Vos tik gamykloje bus patikslintas jūsų automobilio pagaminimo terminas, Volkswagen konsultantas su jumis susisieks tam, kad užtikrintų jums tinkamiausią pristatymo terminą.

Kada gausiu savo automobilį?
Volkswagen atstovas iškart informuos apie jūsų automobilio pristatymo datą.

5. Informacija apie modelį

Kada įvyks ID. pasaulinis pristatymas?
Naujojo modelio Volkswagen ID. pasaulinis pristatymas įvyks šių metų rugsėjį.

Kuo specialios serijos modelis „Special Edition 1ST“ skiriasi nuo serijinio modelio?
Specialios serijos modelis „Special Edition 1ST“ nuo serijinio modelio skirsis išskirtiniais išorės ir salono dizaino elementais. Riboto skaičiaus „1ST Special Edition“ bus prieinamas tik iš anksto rezervavus.

Kuo skirsis trys modelio ID.3 „1ST Special Edition“ komplektacijos? 
Jūs iškart gausite el. laišką apie kiekvienos komplektacijos specifikacijas ir įrangą tam, kad turėtumėte užtektinai laiko nuspręsti, kuri jums tinkamiausia.

Ar man garantuota galimybė užsakyti ID. specialios serijos modelį? 
Taip. Kiekvienas klientas, atlikęs išankstinę rezervaciją, galės užsisakyti vieną iš trijų specialaus modelio komplektacijų, žinoma, priklausomai nuo prieinamumo.

Ar galėsiu laisvai pasirinkti savo automobilio komplektaciją? 
Užsisakydami automobilį iš Volkswagen atstovo galėsite pasirinkti vieną iš trijų siūlomų komplektacijų, jei tik atitinkama komplektacija bus prieinama. Volkswagen neketina pasiūlyti papildomos ID.3 „1ST Special Edition“ komplektacijos galimybės.

Ar galėsiu užsisakyti papildomos įrangos? 
Ne. ID.3 „1ST Special Edition“ modelio komplektacijos yra iš anksto konfigūruotos, todėl jų įranga nekeičiama ir nepildoma.

Kada gausiu tikslios informacijos apie automobilį ir kainą?
Smulkesnės informacijos apie automobilį gausite el. paštu, kai tik ji bus prieinama.

6. Išankstinis užsakymas iš Volkswagen atstovo

Kada ir kur galėsiu užsisakyti savo automobilį? 
Išankstinį automobilio užsakymą atliksite Volkswagen atstovybėje, kurią pasirinkote, atlikdami išankstinę rezervaciją. Apie konkretų laiką pranešime. Iškart nusiųsime jums asmenišką kvietimą, ir jūsų pasirinktas Volkswagen atstovas susisieks su jumis telefonu. Išankstinės rezervacijos išankstinį užsakymą pradėsime šių metų rugsėjį ir baigsime lapkritį.  

Kaip ilgai užtruks automobilio užsakymo suformavimas? 
Užsakymo ir pirkimo sutarčiai su Volkswagen atstovu sudaryti turėsite maždaug 60 dienų. Išankstinės rezervacijos užsakymų priėmimą pradėsime rugsėjį. Svarbu – išankstinę rezervaciją pasirinkusius klientus aptarnausime eilės tvarka.

7. Kiti klausimai

Ar Volkswagen konsultantas gali atlikti išankstinę rezervaciją mano vardu? 
Ne. Volkswagen konsultantas negali atlikti išankstinės rezervacijos jūsų vardu. Modelio ID.3 „1ST Special Edition“ išankstinė rezervacija prieinama tik šioje interneto svetainėje. To neįmanoma padaryti pas Volkswagen konsultantą.

Ar galiu atlikti rezervaciją telefonu? 
Ne. Rezervaciją galite atlikti tik šioje interneto svetainėje.

Pamečiau rezervacijos kodą, ką daryti?
Nesijaudinkite. Jei pametėte savo rezervacijos kodą, susisiekite su savo Volkswagen atstovu ar parašykite žinutę mūsų klientų aptarnavimo skyriui info@volkswagen.lt, ir mes jums kodą atsiųsime dar kartą.

Po rezervacijos norėčiau pakeisti atstovą. Kaip tai padaryti?
Pirmiausia turite atšaukti rezervaciją, tada atlikti naują, pasirinkdami kitą Volkswagen atstovą.

Ar įmanoma atlikti rezervacijos pakeitimų po apmokėjimo?
Iš dalies. Jei pokyčiai nesusiję su atstovo pasikeitimu – pavyzdžiui, norite keisti savo kontaktinę informaciją – galite tai padaryti, susisiekę su savo Volkswagen atstovu.

Negavau rezervacijos patvirtinimo. Kodėl? 
Ar įvedėte tikslų el. pašto adresą? Galbūt rezervacijos patvirtinimas nukeliavo į šlamšto aplanką (SPAM)? Vis dar nerandate? Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi info@volkswagen.lt.

Ar galima rezervaciją perkelti kitam Volkswagen modeliui?
Ne. Pakeisti savo rezervacijos į kitą Volkswagen modelį neįmanoma. Jei jus domina kitas Volkswagen modelis, atšaukite savo rezervaciją (jei dar nesate užsisakę automobilio iš atstovo) ir susisiekite su savo Volkswagen atstovu.

Ar galiu savo rezervaciją perleisti kitam asmeniui? 
Ne. Jūsų rezervacija jums priskirta asmeniškai ir jos negalima perduoti kitam asmeniui. Jei dar nesate sudarę pirkimo sutarties su Volkswagen atstovu ir nebenorite įsigyti automobilio, rezervaciją bet kada galite atšaukti.

Kaip ir kur saugomi mano duomenys?
Rezervacijos metu nurodyti asmens duomenys saugomi Moller Baltic Import SE, atsižvelgiant į visus aukščiausius saugumo standartus. Jūsų mokėjimo duomenis apdoroja „Swedbank“ ir „PayPal“.